Bullet_ORBAN
Reference - PROJEKTI    
 

 

 
  Na ovim stranicama upoznat ćete se sa najvažnijim projektima u kojima je ORBAN TEHNIKA sudjelovala u posljednjih 25 godina.
Klikom na pojedini projekt dobit ćete potpuniju informaciju o njemu.
       
  SVI PROJEKTI   PROIZVOĐAČI KOJI SU SUDJELOVALI U PROJEKTU
       
 
ZET I CEMBRE - AR60 SUSTAV ZA SPAJANJECrna_strelica
Podružnica Zagrebačkog holdinga ZET – ZAGREBAČKI ELEKTRIČNI TRAMVAJ, koristi sustav Cembre AR60 prilikom spajanja kablova za izjednačavanje potencijala među tračnicama kolosijeka, te među kolosijecima. Sustav je zamijenio stari način spajanja kablova varenjem spojeva na same tračnice, koji se pokazao nepouzdanim u duljem vremenskom periodu, zbog vibracija tračnica.
Proces spajanja kablova sustavom Cembre AR60 obuhvaća bušenje rupe na tračnici bušilicom Cembre LD-41P sa krunskim svrdlom A190, umetanje i uprešavanje bakrene čahure iz sustava AR60N-1 ručnim alatom Cembre HTEP, na koju se pripadajućim vijkom učvršćuje stopica kabela.

ZET_CEMBRE_01 ZET_CEMBRE_02 ZET_CEMBRE_03 ZET_CEMBRE_04 ZET_CEMBRE_05
  CEMBRE
       
 
KONČAR EMV i DMV za HŽPPCrna_strelica
HŽ Putnički prijevoz je s tvrtkom KONČAR Električna vozila d.d. u siječnju 2014. potpisao je do sada najveći ugovor o gradnji elektromotornih vlakova - 44 nova niskopodna vlaka. Dana 9. travnja 2015. u redoviti promet pušten je prvi od 16 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz (EMV). ORBAN TEHNIKA d.o.o. je kao dugogodišnji Končarev poslovni partner isporučila vrhunske komponente svojih renomiranih princila, firmi EAO, PMA, PARTEX, GIMOTA i LEONI, koje su ugrađuju u navedene vlakove. Svi sklopovi, uređaji i nove tehnologije koji će biti primijenjeni sukladni su zakonskim propisima RH, HRN-a, EN-a, IEC-a i UIC-a te EU-ovim direktivama o javnom putničkom prijevozu.

  EAO, PMA, GIMOTA, PARTEX, LEONI
       
 
RASCO kontrolna kutija za upravljanje kranskim rukamaCrna_strelica
Na novim RASCO kontrolnim kutijama za upravljanje kranskim rukama ugrađeno je dosad najmanje STOP tipkalo na svijetu i to upravo iz EAO serije 51. Potvrda je to kvalitete EAO proizvoda bez obzira na njihovu dimenziju, a ujedno i dokaz da su svi EAO proizvodi projektirani i proizvedeni za upotrebu u najtežim uvjetima rada.

kosilice_1 kosilice_2 kosilice_3
  EAO
       
 
INTECO ROBOTICS RJET 111Crna_strelica
Dokaz da i u Hrvatskoj postoje poduzeća koja mogu osmisliti i proizvesti uređaje za najzahtjevnije poslove nudi nam ponovno zagrebačko poduzeće INTECO ROBOTICS sa svojim novim robotom RJET 111.
Radi se o robotu koji se nakon programiranja samostalno kreće po 2km dugom kanalu rashladne morske vode na TE Plomin, te ga čisti od nakupljanja algi za vrijeme dok elektrana radi, a kanal je pun vode. Potrebno je samo daljinski nadzirati njegov rad putem podataka koje RJET 111 samostalno šalje putem interneta. Veliki napredak je dakako u činjenici da se prije rad elektrane morao zaustavljati kako bi se kanal očistio ili se morao smanjiti njezin kapacitet jer bi dolazilo do prelijevanja vode iz kanala uslijed otpora koje uzrokuju alge. Ne treba ni napominjati da su čišćenje prije toga radnici obavljali ručno prilikom zaustavljanja rada elektrane pa je ovdje riječ o velikom dobitku na brzini čišćenja, njegovoj efikasnosti i uštedi vremena rada samih radnika dok elektrana nesmetano radi bez ikakvih prekida i smanjenja njezine učinkovitosti proizvodnje.
Za ovako zahtjevan projekt bile su potrebne samo najkvalitetnije komponente. U RJET 111 su stoga među ostalim ugrađeni i GIMOTA okrugli konektori, a korištene su i PMA fleksibilne cijevi i uvodnice.


  PMA, GIMOTA
       
 
ISPITNI UREĐAJ ZA AUTOSTOP RAS8385 tip ASI i ASILCrna_strelica- ALTPRO d.o.o.
Sustav za automatsko zaustavljanje vlaka sastoji se od centralnog AUTOSTOP uređaja RAS8385, lokomotivskog i pružnog magneta (balize), te signalnih i upravljačkih elemenata u upravljačnici vozila. Kao sigurnosni sustav, AUTOSTOP sustav je potrebno pažljivo instalirati i održavati u ispravnom stanju kroz redovita i izvanredna ispitivanja centralne i perifernih jedinica. Ispitni uređaj ASIL koristi se za testiranje lokomotivske električne instalacije za AS uređaj i olakšava otkrivanje potencijalnih pogrešaka u ožičenju te njihovo otklanjanje bez učinjene štete na elektroničkim uređajima. Ispitni uređaj ASI idealno je rješenje za testiranje i održavanje autostop uređaja RAS8385 te za defektaciju i servis sustava na kojem je uočena nepravilnost u radu. Ovaj ispitni uređaj razvila je firma ALTPRO d.o.o. iz Zagreba. U izradi ovog uređaja korišteni su GIMOTA okrugli konektori.

  GIMOTA
       
 
DOK-ING MVD XLPDCrna_strelica
Specijalno vozilo izuzetno niskog profila MVD-XLPD (extra low profile dozer) je još jedan vrlo uspješan stroj razvijen od strane zagrebačke firme DOK-ING. Ovaj daljinski upravljani stroj razvijen je za različite namjene kao što su rudnici te za korištenje u vojnim i obrambenim misijama i graditeljstvu. Prvi puta proizveden još 2003. godine  na upit  južnoafričkog rudarskog sektora, ovo vozilo svoj procvat doživljava  upravo u zadnjih par godina. Vozilo je napravljeno na inteligentan način gdje su dobavljači za bitnije komponente velike internacionalne firme, što omogućuje korištenje standardnih komponenata koje su dostupne globalno. Vozilo zbog ugradnje visokokvalitetnih komponenata zahtijeva minimalno održavanje koje se mogu napraviti i na samoj lokaciji rada stroja uz minimalno utrošeno vrijeme u kojem je stroj van pogona. Iz tih razloga zaštita električnih instalacija povjerena je svjetskom lideru u tom segmentu, švicarskom specijalistu PMA. Za siguran prekid rada u slučaju nužde ili opasnosti, ugrađeno je i stop tipkalo proizvođača EAO.

  PMA, EAO
       
 
RASCO SNJEŽNI PLUG - KALNIK XLCrna_strelica
RASCO snježni plug KALNIK XL, namijenjen ugradnji na kamione, primjenjuje se za čišćenje dubokog snijega sa širokih i otvorenih prometnica. Njegove varijabilne dimenzije, implementirane kroz zakretno krajnje lijevo krilo, omogućavaju jednostavnu promjenu širine pluga sa 4 na 5 m i pluženje u obje širine te prilagodbu različitim profilima autocesta i prilaznih putova. Brojni ugrađeni elementi osiguravaju učinkovito ipouzdano čišćenje i pri velikim brzinama. Upravljanje plugom vrši se direktno iz kabine vozila što korisniku pruža potpunu sigurnost u radu. PMA zaštitne cijevi, uvodnici te V-razvodi čine vrlo pouzdanu zaštitu kompletne elektro instalacije koja se u redovnom radu nalazi izložena ekstremnim uvjetima rada koji uključuju niske temperature, vibracije, visoku vlagu, smrzavanje, prisutnost soli te učestalo mehaničko naprezanje u vidu udarca raznih krutih predmeta (komadi leda, kamena i sl.).  

  PMA
       
 
INTECO ROBOTICS R-JET 062Crna_strelica
R-JET 062 automatizirani je uređaj za hidrodinamičku obradu betonskih i metalnih proizvoda u potpunosti razvijen i proizveden u zagrebačkom poduzeću INTECO ROBOTICS d.o.o. Robot radi u kombinaciji s visokotlačnom vodenom pumpom snage do 360 kW i tlakom do 3000 bara te sa različitim alatima. Modularnost, male dimenzije, mala težina, jednostavnost u rukovanju i radu te sofisticirani sustav navođenja odlike su ovog jedinstvenog robota. Jedan od zahtjeva za radove na HE Varaždin je da alat izvodi radove na dubini od 10m pod vodom i to duži vremenski period. Za ovu, jednu od najzahtjevnijih aplikacija dosada, korištene su XSOL cijevi i uvodnice PMA sa IP68 zaštitom. Za sigurnu konekciju upotrebljeni su GIMOTA konektori.

  PMA, GIMOTA
       
 
RASCO SOLID posipačiCrna_strelica
RASCO posipači serije SOLID namijenjeni su montiranju na kamione i univerzalna vozila, a koriste se u zimskom održavanju prometnica za posipanje sredstava poput soli, pijeska ili sitnog šljunka. Zahvaljujući spoju vrhunskih tehničkih rješenja, pouzdanosti i dugotrajnosti, SOLID posipači odlično su prihvaćeni na tržištima diljem Europe i šire. Proizvode se s raznim zapremninama, od 2,0 do 12 m3 i imaju mogućnost ugradnje sustava za mokro posipanje. Korisnik jednostavno upravlja radom posipača pomoću EPOS elektroničke upravljačke jedinice u kabini vozila. PMA zaštitne cijevi i priključci koriste se za zaštitu kompletne kabelske elektro instalacije posipača, te su u redovnom radu izložene ekstremnim uvjetima poput niskih temperatura i obilnih padalina.

Rasco_01 Rasco_2 Rasco_3 Rasco_4 Rasco_5
  PMA
       
 
HŽ infrastruktura - obnova signalizacije Glavnog kolodvora u ZagrebuCrna_strelica
U projektu obnove signalizacije Glavnog kolodvora u Zagrebu nositelji posla su SIEMENS i zagrebačko poduzeće ELEKTROKEM. Poduzeće koje je orijentirano na visoku kvalitetu svojeg rada i ugrađenih materijala, za ovaj zahtjevni projekt u dogovoru sa HŽ-om odlučili su se na kvalitetno i dugotrajno rješenje zaštite kablova. Po prvi puta u Hrvatskoj na ovako zahtjevnom projektu upotrebljena je nova troslojna cijev proizvođača PMA - XVCS1H. To je cijev koja ima preporuku DB-a za upotrebu u infrastrukturnim projektima obnove, a koriste je zbog iznimne trajnosti (preko 20 godina), otpornosti na vremenske uvjete, UV zrake i iznimnu hladnoću. Ova cijev od specijalno modificiranog poliamida 6 monteri izrazito vole zbog lake i fleksibilne ugradnje, te glatkog unutarnjeg sloja zbog kojeg se lako provlače kablovi.

Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG
  PMA
       
 
Katamaran za CITY CRUISES u Londonu - TEHNOMONTCrna_strelica
U Pulskom brodogradilištu TEHNOMONT sredinom svibnja 2012. je svečano porinut katamaran koji su u suradnji sa Brodarskim institutom izradili za CITY CRUISES iz Londona. Katamaran je stigao na Temzu prije početka Olimpijskih igara u Londonu, no njegovo krštenje i službeno puštanje u promet dogodilo se tek početkom rujna 2012. Iako je ovaj zahtjevni projekt bio dogovoren sa kratkim ugovornim rokom, ispoštivani su svi rokovi, a brod je projektiran i izgrađen sukladno sa propisima Bureau Veritas. Katamaran vrijedan 3,5 milijuna funti dugačak je 37 metara i može prevoziti 599 putnika, a voziti će izletnike po Temzi.
U ovaj projekt ugrađivani su LEONI kablovi ozračeni beta zrakama, koje garantiraju visoku sigurnost i dugovječnost upotrebe, a odabrani su zbog izrazito malog promjera i male težine te zbog posjedovanja svih potrebnih brodskih certifikata. Navigacijski pult opremljen je tipkalima EAO iz serije 04 zbog njihove izuzetno robusne izvedbe i mogućnosti upuštene ugradnje.

Katamaran_01 Katamaran_02 Katamaran_03
  EAO, LEONI
       
 
Dizel-elektromotorni vlak TŽV GredeljCrna_strelica
Prototip regionalnog dizel električnog motornog vlaka izrađen je u tvornici TŽV Gredelj. Dana 28.09.2012. održana je prva promotivna vožnja na relaciji Zagreb - Beč. Vlak je ispunio sva očekivanja do brzine od 140 km/h. U njegovoj izradi korišteni su i mnogi proizvodi naših principala. PMA fleksibilne zaštitne cijevi korištene su za zaštitu električnih kablova vlaka. EAO tipkala korištena su prilikom konstruiranja upravljačkog pulta, a svoju primjenu imaju i na ulaznim vratima vlaka, te u WC-u vlaka. LEONI kablovi korišteni su za sve elektroinstalacije vlaka, a PARTEX je zadužen za kvalitetno i dugotrajno označavanje kablova.

5
  PMA, EAO, PARTEX, LEONI
       
 
Turbinska regulacija u Hidroelektranama - Brodarski institutCrna_strelica
Brodarski institut sa preko 50 godina iskustva na projektima upravljanja i nadzora različitih tehničkih sustava, u proteklih je 10-ak godina proširio svoju djelatnost na područje turbinske regulacije. U projektima za hidroelektrane korištena su tipkala i signalne lampice iz proizvodnog programa EAO AG iz Švicarske. Korištenjem najkvalitetnijih komponenti kao što su EAO tipkala u ovakvim projektima osigurava se dugovječnost i pouzdanost izvedbe. Odabirom pouzdanih dobavljača kao što je EAO AG, osigurava se i dostupnost rezervnih dijelova za sve predviđene godine rada ovakvog sustava.
U projektima za HE Dubrava, HE Lešće, HE Senj i RHE Velebit korištena su EAO tipkala i signalne lampice serije 04 zbog svoje robusnosti, pouzdanosti i jasnog LED osvjetljenja.

Brodarski_institut_logo ABM_Dubrava HE_Dubrava HE_Lesce RHE_Velebit HE_Senj
  EAO
       
 
RO-PAX BrodosplitCrna_strelica
Jedan od najsloženijih, a ujedno i najskuplji projekt koji je realiziran u splitskom brodogradilištu Brodosplit bila je izrada RO-PAX broda za prijevoz putnika i vozila. "Piana" je ujedno i najskuplji brod građen u nekom hrvatskom brodogradilištu, rađen je za francuskog naručitelja, a plovit će na liniji između Marseillesa i Bastije na Korzici.
Izradu upravljačkog pulta za ovoj brod (novogradnju 468) preuzeuli su KONČAR ELEKTRIČNI UREĐAJI. U izradi su korištena EAO tipkala iz serije 03 zbog svoje robusnosti i velike natpisne površine.

RO_PAX Piana ROPAX_komandni_most ROPAX_upravljacki_pult
  EAO
       
 
MATEL energetski ormariCrna_strelica
Za nacionalnu mrežu otvorenog pristupa prijenosa podataka koja je u razvoju u Australiji, Emerson Network Power naručio je energetske ormare. Vrijednost projekta kojom će NBN (National Broadcasting Network) izgraditi u sljedećih 10 godina mrežu s brzinom pristupa od 1GB/s, a kojom će biti pokriveno 93% stanovništva Australije, procijenjena je na 35,9 milijarde dolara. ABB Hrvatska dobila je posao izrade 20 kompleta energetskih ormara. Ormari su rađeni u zagrebačkom poduzeću MATEL d.o.o., poduzeću sa preko 20 godina iskustva u izradi razvodnih i energetskih ormara.
U izradi ovih ormara korišteni su PARTEX proizvodi i to MK9 termalni printer kojim su printane oznake za žice energetskih ormara i to na PO-06000BN4 profile.

MATEL_energetski_ormar MATEL_energetski_ormar MATEL_energetski_ormar MATEL_energetski_ormar MATEL_energetski_ormar MATEL_energetski_ormar
  PARTEX
       
 
DOK-ING MVF5Crna_strelica
MVF-5 je jedinstveni višenamjenski robotski protupožarni sustav razvijen za gašenje požara u za ljudski život opasnim uvjetima i nepristupačnim područjima. Na sustav se djeluje iz sigurne udaljenosti do 1500 m pomoću tehnologije daljinskog upravljanje. Kako bi daljinsko upravljanje protupožarnim sustavom prošlo glatko bez vanjskih elektromagnetskih utjecaja koriste se PMA F.CU pletenice za zaštitu od elektromagnetskih zračenja koje su postavljene unutar PMA PCST ili PCSG cijevi. Zbog složenosti instalacije korišteni su i PMA razdjelnici, a za osiguranje visoke IP zaštite instalacije unutar MVF5 protupožarnog sustava korištene su i PMA spojnice.

DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_1 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_2 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_3 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_4 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_5
  PMA
       
 
Autopraonice LavatechCrna_strelica
Tvtka LAVATECH kao vodeći proizvođač i distributer opreme za autopraonice u RH je dosada u 37 samoposlužnih auto praonica sa više od 210 boksova za pranje vozila ugradila EAO tipkala serije 14. Tipkala iz serije 14 odabrana su zbog svoje visoke IP zaštite (IP67), dugotrajnog i izuzetno jasnog LED osvjetljenja, mogućnosti odabira upuštene ili izdignute ugradnje i dugovječnosti (preko 2 miliona prekapčanja), a testirana su u najtežim uvjetima rada u temperaturnom opsegu od -25°C do +55°C.

Lavatech_samoposluzna_autopraonica Lavatech_samoposluzna_autopraonica Lavatech_samoposluzna_autopraonica Lavatech_samoposluzna_autopraonica Samoposluzna_autopraona_Lavatech Samoposluzna_autopraona_Lavatech Samoposluzna_autopraona_Lavatech
  EAO
       
 
Asfalter - Brodogradilište KraljevicaCrna_strelica
Za novogradnje 533, 534, 547 i 548 (asfalteri) Brodogradilišta Kraljevica, poduzeće METALOGRADNJA d.o.o. iz Rijeke izradila je upravljačke pulteve u kormilarnici koristeći tipkala i zujalice iz serije 03 proizvođača EAO. Serija 03 odabrana je zbog svoje robusne izvedbe i tipkala koji imaju veliku natpisnu površinu. Buzzeri iz serije 03 sa svojih 85dB na 0,1m optimalan su izbor za uvjete rada sa povećanom bukom.

Asfalter Pult_kormilarnice Pult_kormilarnice_2 Pult_kormilarnice_3 Asfalter_Brodokr
  EAO
       
 
Jaružari za Jan De NulCrna_strelica
Na 4 jaružara koje je gradio ULJANIK BRODOGRADILIŠTE d.d. za luksemburšku kompaniju Jan De Nul, firma IN-DI METAL izradila je pult strojarnice i navigacijski pult koji su opremljeni EAO tipkalima. Na ovom projektu, koji je ujedno i jedan od najsloženijih brodova ikad izgrađen u hrvatskim brodogradilištima, korištena su EAO tipkala, prekidači, signalne lampice i zujalice serije 03 zbog svoje robusnosti i velike natpisne površine.

Jaruzar_1 Navigacijski_pult_Jaruzari_1 Navigacijski_pult_Jaruzari_2 Navigacijski_pult_Jaruzari_5 Navigacijski_pult_Jaruzari_3 Jaruzar_2
  EAO
       
 
Tanker ALAN - BrodosplitStrelica_dole
Suezmax tanker ALAN, tanker je za prijevoz sirove nafte dužine 281,2m, širok 48,2m koji je za zadarsku Tankersku plovidbu izgradilo brodogradilište Brodosplit (novogradnja 433). Tanker Alan je najveći brod u povijesti hrvatskoga pomorstva i ujedno najveći brod u povijesti hrvatske brodogradnje, koji je građen i porinut s navoza u jednom komadu. Suezmax je inaće termin u brodogradnji gotovo isključivo vezan uz tankere, a govori o maksimalnim dimenzijama broda koji je u stanju proći Sueskim kanalom pod punim opterećenjem. KONČAR ELEKTRIČNI UREĐAJI za ovaj tanker su izradili pult strojarnice koristeći EAO tipkala serije 03.

Tanker_ALAN_Brodosplit Pult_strojarnice_tanker_Alan
  EAO
       
 
Infrastruktura za HŽ Strelica_dole
Sa firmom SITE i BOMBARDIER rađen je projekt modernizacije pruge VINKOVCI-TOVARNIK. Pri izradi korištene su PMA VCS zaštitne cijevi za električne kablove.

Infrastruktura_HZ_1 Infrastruktura_HZ_3 Infrastruktura_HZ_4
  PMA
       
 
Regionalni EMV za HŽ Crna_strelica
KONČAR-KEV je 2010. godine napravio prvi prototip regionalnog niskopodnog elektromotornog vlaka za HŽ.
U konstrukciji su već kao i obićno korištene PMA zaštitne cijevi (VAML i PCS), EAO tipkala serije 04, 56 i 84 te oznake za kablove firme PARTEX.

EMV_HZ_1 EMV_HZ_2 EMV_HZ_3 EMV_HZ_4 EMV_HZ_5 EMV_HZ_6 EMV_HZ_7 EMV_HZ_8
  PMA, EAO, PARTEX
       
 
Prigradski EMV za HŽCrna_strelica
TŽV GREDELJ u surudanji sa KONČAR-KEV napravio je prototip prigradskog niskopodnog vlaka za HŽ. Razlika s obzirom na regionalni EMV je samo u povećanom, odn. dvostrukom broju vrata radi lakšeg i bržeg ulaska i izlaska putnika na kratkim relacijama. U konstrukciji su također korištene PMA zaštitne cijevi (VAML i PCS), EAO tipkala serije 04, 56 i 84 te oznake za kablove firme PARTEX.

11 22 33 44 55
  PMA, EAO, PARTEX
       
 
Lokomotiva JT38 CW-DC Crna_strelica
Modernizacijom lokomotive GM EMD 616, TŽV-GREDELJ je napravio novu dizel električnu lokomotivu za Kosovske željeznice. U izradi su korištene PMA zaštitne cijevi (PCS i VAML), EAO tipkala serije 04, LEONI STUDER GKW kablovi te PARTEX oznake za kablove.

Lokomotiva_JT38CW_1 Lokomotiva_JT38CW_4 Lokomotiva_JT38CW_5 Lokomotiva_JT38CW_6
  PMA, EAO, LEONI, PARTEX
       
 
DOK-ING MV4 Crna_strelica
U proizvodnji strojeva za razminiranje firme DOK-ING najtraženiji je MV-4 kojega je proizvedeno već više od 100 komada. U rješenju problema EMC zaštite korištene su PMA PCS zaštitne cijevi i F.CU pletenice sa pripadajućim priborom. U najteže uvjete rada odlično su se uklopili i tipkala i prekidači firme EAO, serija 04 i 84.

DOK_ING_MV4_1 DOK_ING_MV4_2 DOK_ING_MV4_3 DOK_ING_MV4_4
  PMA, EAO
       
 
EMV za ŽBH Crna_strelica
KONČAR-KEV je 2009. godine napravio prototip niskopodnog elektromotornog vlaka za željeznice BIH.
U konstrukciji vlaka korištene su PMA (PCS i VAML) fleksibilne zaštitne cijevi, EAO tipkala serija 04, 56 i 84 te oznake za kablove firme PARTEX (PO i POZ).

EMV_ZBH_1 EMV_ZBH_2 EMV_ZBH_3 EMV_ZBH_4
  PMA, EAO, PARTEX
       
 
TMK 2200-K (TMK 2300) Crna_strelica
U 2010. godini ZET-u su isporučena prva dva kratka trodjelna niskopodna tramvaja serije TMK 2200-K. I kod ovih su tramvaja korišteni proizvodi firmi PMA, EAO, GIMOTA i PARTEX.

TMK_2300_1 TMK_2300_2 TMK_2300_3 TMK_2300_4
  PMA, EAO, GIMOTA, PARTEX
       
 
TMK 2200 za ZET Crna_strelica
Od 2005. do 2010. ZET-u je isporučeno ukupno 140 niskopodnih tramvaja serije TMK 2200 (2X po 70 komada).
U konstrukciji tramvaja su korištene PMA fleksibilne zaštitne cijevi za električne kablove (PCS za vanjsku ugradnju i VAML za unutarnju ugradnju): Pult i vrata opremljeni su tipkalima i prekidačima firme EAO iz serije 04, 56 i 84.
Za komunikacijske kablove korišteni su metalni GIMOTA data konektori, a kablovi su označavani PARTEX PO i POZ oznakama za kablove.

TMK_2200_1 TMK_2200_3 TMK_2200_4 TMK_2200_5 TMK_2200_6 TMK_2200_7 TMK_2200_8
  PMA, EAO, GIMOTA, PARTEX
       
 
Lokomotiva D.343 Crna_strelica
Za potrebe Talijanskih državnih željeznica modernizirana je izvorna Ansaldo Breda lokomotiva serije D343.2016.
U rekonstrukciji su korištene PMA VCS zaštitne cijevi i EAO tipkala serije 04.

Lokomotiva_D343
  PMA, EAO
       
 
Lokomotiva DB V220 Crna_strelica
TŽV-GREDELJ je za talijanskog naručioca, firmu FER, modernizirao 9 DB V220 dizel-električnih lokomotiva.
U izradi su korištene PMA VCS zaštitne cijevi i EAO tipkala serije 04.

Lokomtiva_DB_V220
  PMA, EAO
       
 
AT i Bee vagoni za HŽ Crna_strelica
TŽV-GREDELJ je revitalizirao ukupno 38 komada AT i Bee vagona za HŽ. Kod rekonstrukcije su korištene PMA fleksibilne zaštitne cijevi (PCS i VAML) te tipkala i prekidači firme EAO za ugrađeni elektroormar.

HZ_AT_BEE_1 HZ_AT_BEE_2 HZ_AT_BEE_3 HZ_AT_BEE_4 HZ_AT_BEE_5 HZ_AT_BEE_6 HZ_AT_BEE_7 HZ_AT_BEE_8
  PMA, EAO
       
 
Vakuum WC - Beelt vagon za invalide Crna_strelica
U TŽV-GREDELJ je 2000. godine proijektiran i izgrađen Beelt vagon za invalide. U njemu je ugrađen i vakuum WC za invalide uz korištenje EAO tipkala serije 56. Serija 56 je izabrana zbog svoje robusnosti, velike pritisne površine i prstena osvijetljenog diodama.

Beelt_1 Beelt_2 Beelt_3 Belt_4 Belt_5 Belt_6
  EAO
       
 
TURNER - HŽ 2062 Crna_strelica
Jedan od većih projekata TŽV-GREDELJ-a bila je modernizacija dizel-električnih lokomotiva serije HŽ 2062 za firmu TURNER. Ovdje su po prvi puta primjenjene PMA fleksibilne zaštitne cijevi za električne kablove.

Turner_2
  PMA
       
 
TMK 2100 za ZET Crna_strelica
KONČAR inženjering za energetiku i transport je napravio 16 komada tramvaja TMK 2100 kao rekonstrukciju na starim tramvajima Đure Đakovića. U izradi upravljačkog pulta korištena su tipkala i prekidači proizvođača EAO i to serije 02, 04 i 22.

TMK_2100_1 TMK_2100_4 TMK_2100_5 TMK_2100_6 TMK_2100_3
  EAO
       
 
Uspinjača za ZET Crna_strelica
Kod generalnog remonta koji je na Uspinjači u Zagrebu za ZET radila firma ELEKTROKEM, korištena su EAO tipkala iz serije 31 za revitalizaciju pulta upravljačnice.

Zagrebacka_uspinjaca_1 Zagrebacka_uspinjaca_2
  EAO
       
 
Pult na tramvaju KT-4 Crna_strelica
Na 51 tramvaju proizvođača ČKD tip KT-4, ZET je proveo rekonstrukciju upravljačkog pulta. Pri rekonstrukciji se vodilo računa o ergonomskim zahtjevima, te je kao najoptimalnije rješenje uzeta EAO serija 04 sa upuštenom ugradnjom.


Pult_KT4 Pult_KT4_2 Pult_KT4_3 Pult_KT4_4 Pult_KT4_3
  EAO
       
 
Lokomotiva 441 za ŽFBH Crna_strelica
Kod revitalizacije lokomotiva serije 441 za Željeznice Federacije BIH, korištene su PMA PACO zaštitne cijevi i GIMOTA okrugli konektori.

Lokomotiva_ZFBH_441
  PMA, GIMOTA
       
       
       
  <<< povratak na početnu stranicu ORBAN TEHNIKA novosti >>>
       

 

Banner_Newsletter banner_newsletter

 

RO_PAX Piana