Bullet_ORBAN
Reference        
 

 

     
 
       
  PMA - aplikacije
       
           
 
KONČAR EMV i DMV za HŽPP
HŽ Putnički prijevoz je s tvrtkom KONČAR Električna vozila d.d. u siječnju 2014. potpisao je do sada najveći ugovor o gradnji elektromotornih vlakova - 44 nova niskopodna vlaka. Dana 9. travnja 2015. u redoviti promet pušten je prvi od 16 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz (EMV). ORBAN TEHNIKA d.o.o. je kao dugogodišnji Končarev poslovni partner isporučila vrhunske komponente svojih renomiranih princila, firmi EAO, PMA, PARTEX, GIMOTA i LEONI, koje su ugrađuju u navedene vlakove. Svi sklopovi, uređaji i nove tehnologije koji će biti primijenjeni sukladni su zakonskim propisima RH, HRN-a, EN-a, IEC-a i UIC-a te EU-ovim direktivama o javnom putničkom prijevozu.

       
           
 
INTECO ROBOTICS RJET 111
Dokaz da i u Hrvatskoj postoje poduzeća koja mogu osmisliti i proizvesti uređaje za najzahtjevnije poslove nudi nam ponovno zagrebačko poduzeće INTECO ROBOTICS sa svojim novim robotom RJET 111.
Radi se o robotu koji se nakon programiranja samostalno kreće po 2km dugom kanalu rashladne morske vode na TE Plomin, te ga čisti od nakupljanja algi za vrijeme dok elektrana radi, a kanal je pun vode. Potrebno je samo daljinski nadzirati njegov rad putem podataka koje RJET 111 samostalno šalje putem interneta. Veliki napredak je dakako u činjenici da se prije rad elektrane morao zaustavljati kako bi se kanal očistio ili se morao smanjiti njezin kapacitet jer bi dolazilo do prelijevanja vode iz kanala uslijed otpora koje uzrokuju alge. Ne treba ni napominjati da su čišćenje prije toga radnici obavljali ručno prilikom zaustavljanja rada elektrane pa je ovdje riječ o velikom dobitku na brzini čišćenja, njegovoj efikasnosti i uštedi vremena rada samih radnika dok elektrana nesmetano radi bez ikakvih prekida i smanjenja njezine učinkovitosti proizvodnje.
Za ovako zahtjevan projekt bile su potrebne samo najkvalitetnije komponente. U RJET 111 su stoga među ostalim ugrađeni i GIMOTA okrugli konektori, a korištene su i PMA fleksibilne cijevi i uvodnice.

1 2 3 4 5 6 7 8
       
           
 
DOK-ING MVD XLPD
Specijalno vozilo izuzetno niskog profila MVD-XLPD (extra low profile dozer) je još jedan vrlo uspješan stroj razvijen od strane zagrebačke firme DOK-ING. Ovaj daljinski upravljani stroj razvijen je za različite namjene kao što su rudnici te za korištenje u vojnim i obrambenim misijama i graditeljstvu. Prvi puta proizveden još 2003. godine  na upit  južnoafričkog rudarskog sektora, ovo vozilo svoj procvat doživljava  upravo u zadnjih par godina. Vozilo je napravljeno na inteligentan način gdje su dobavljači za bitnije komponente velike internacionalne firme, što omogućuje korištenje standardnih komponenata koje su dostupne globalno. Vozilo zbog ugradnje visokokvalitetnih komponenata zahtijeva minimalno održavanje koje se mogu napraviti i na samoj lokaciji rada stroja uz minimalno utrošeno vrijeme u kojem je stroj van pogona. Iz tih razloga zaštita električnih instalacija povjerena je svjetskom lideru u tom segmentu, švicarskom specijalistu PMA. Za siguran prekid rada u slučaju nužde ili opasnosti, ugrađeno je i stop tipkalo proizvođača EAO.

1 2 3 4
       
           
           
 
INTECO ROBOTICS R-JET 062
R-JET 062 automatizirani je uređaj za hidrodinamičku obradu betonskih i metalnih proizvoda u potpunosti razvijen i proizveden u zagrebačkom poduzeću INTECO ROBOTICS d.o.o. Robot radi u kombinaciji s visokotlačnom vodenom pumpom snage do 360 kW i tlakom do 3000 bara te sa različitim alatima. Modularnost, male dimenzije, mala težina, jednostavnost u rukovanju i radu te sofisticirani sustav navođenja odlike su ovog jedinstvenog robota. Jedan od zahtjeva za radove na HE Varaždin je da alat izvodi radove na dubini od 10m pod vodom i to duži vremenski period. Za ovu, jednu od najzahtjevnijih aplikacija dosada, korištene su XSOL cijevi i uvodnice PMA sa IP68 zaštitom. Za sigurnu konekciju upotrebljeni su GIMOTA konektori.

1 1 1 1 1 1 1
       
           
 
RASCO SOLID posipači
RASCO posipači serije SOLID namijenjeni su montiranju na kamione i univerzalna vozila, a koriste se u zimskom održavanju prometnica za posipanje sredstava poput soli, pijeska ili sitnog šljunka. Zahvaljujući spoju vrhunskih tehničkih rješenja, pouzdanosti i dugotrajnosti, SOLID posipači odlično su prihvaćeni na tržištima diljem Europe i šire. Proizvode se s raznim zapremninama, od 2,0 do 12 m3 i imaju mogućnost ugradnje sustava za mokro posipanje. Korisnik jednostavno upravlja radom posipača pomoću EPOS elektroničke upravljačke jedinice u kabini vozila. PMA zaštitne cijevi i priključci koriste se za zaštitu kompletne kabelske elektro instalacije posipača, te su u redovnom radu izložene ekstremnim uvjetima poput niskih temperatura i obilnih padalina.

Rasco_01 Rasco_2 Rasco_3 Rasco_4 Rasco_5
       
           
 
HŽ infrastruktura - obnova signalizacije Glavnog kolodvora u Zagrebu
U projektu obnove signalizacije Glavnog kolodvora u Zagrebu nositelji posla su SIEMENS i zagrebačko poduzeće ELEKTROKEM. Poduzeće koje je orijentirano na visoku kvalitetu svojeg rada i ugrađenih materijala, za ovaj zahtjevni projekt u dogovoru sa HŽ-om odlučili su se na kvalitetno i dugotrajno rješenje zaštite kablova. Po prvi puta u Hrvatskoj na ovako zahtjevnom projektu upotrebljena je nova troslojna cijev proizvođača PMA - XVCS1H. To je cijev koja ima preporuku DB-a za upotrebu u infrastrukturnim projektima obnove, a koriste je zbog iznimne trajnosti (preko 20 godina), otpornosti na vremenske uvjete, UV zrake i iznimnu hladnoću. Ova cijev od specijalno modificiranog poliamida 6 monteri izrazito vole zbog lake i fleksibilne ugradnje, te glatkog unutarnjeg sloja zbog kojeg se lako provlače kablovi.

Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG Glavni_kolodvor_ZG
       
           
 
Dizel-elektromotorni vlak TŽV Gredelj
Prototip regionalnog dizel električnog motornog vlaka izrađen je u TŽV Gredelj. U njegovoj izradi sudjelovali su i mnogi proizvodi naših principala. PMA fleksibilne zaštitne cijevi korištene su za zaštitu električnih instalacija vlaka. EAO tipkala korištena su prilikom konstruiranja upravljačkog pulta, a svoju primjenu imaju i na ulaznim vratima vlaka, te u WC-u vlaka. Leoni kablovi korišteni su za ožićenje vlaka, a PARTEX je zadužen za kvalitetno i dugotrajno označavanje kablova.

1 2 3 4 5
       
           
 
DOK-ING MVF5
MVF-5 je jedinstveni višenamjenski robotski protupožarni sustav razvijen za gašenje požara u za ljudski život opasnim uvjetima i nepristupačnim područjima. Na sustav se djeluje iz sigurne udaljenosti do 1500 m pomoću tehnologije daljinskog upravljanje. Kako bi daljinsko upravljanje protupožarnim sustavom prošlo glatko bez vanjskih elektromagnetskih utjecaja koriste se PMA F.CU pletenice za zaštitu od elektromagnetskih zračenja koje su postavljene unutar PMA PCST ili PCSG cijevi. Zbog složenosti instalacije korišteni su i PMA razdjelnici, a za osiguranje visoke IP zaštite instalacije unutar MVF5 protupožarnog sustava korištene su i PMA spojnice.

DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_1 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_2 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_3 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_4 DOK_ING_MVF5_Vatrogasno_5
       
           
 
Infrastruktura za HŽ
Sa firmom SITE i BOMBARDIER rađen je projekt modernizacije pruge VINKOVCI-TOVARNIK. Pri izradi korištene su PMA VCS zaštitne cijevi za električne kablove.

Infrastruktura_HZ_1 Infrastruktura_HZ_2 Infrastruktura_HZ_3 Infrastruktura_HZ_4 Infrastruktura_HZ_5
       
           
 
EMV za HŽ
KONČAR-KEV je 2010. godine napravio prvi prototip regionalnog niskopodnog elektromotornog vlaka za HŽ.
U konstrukciji su već kao i obićno korištene PMA zaštitne cijevi (VAML i PCS), EAO tipkala serije 04, 56 i 84 te oznake za kablove firme PARTEX.

EMV_HZ_1 EMV_HZ_2 EMV_HZ_3 EMV_HZ_4 EMV_HZ_5 EMV_HZ_6 EMV_HZ_7 EMV_HZ_8
       
           
 
Lokomotiva JT38 CW-DC
Modernizacijom lokomotive GM EMD 616, TŽV-GREDELJ je napravio novu dizel električnu lokomotivu za Kosovske željeznice. U izradi su korištene PMA zaštitne cijevi (PCS i VAML), EAO tipkala serije 04, LEONI STUDER GKW kablovi te PARTEX oznake za kablove.

Lokomotiva_JT38CW_1 Lokomotiva_JT38CW_4 Lokomotiva_JT38CW_5 Lokomotiva_JT38CW_6
       
           
 
DOK-ING MV4
U proizvodnji strojeva za razminiranje firme DOK-ING najtraženiji je MV-4 kojega je proizvedeno već više od 100 komada. U rješenju problema EMC zaštite korištene su PMA PCS zaštitne cijevi i F.CU pletenice sa pripadajućim priborom. U najteže uvjete rada odlično su se uklopili i tipkala i prekidači firme EAO, serija 04 i 84.

DOK_ING_MV4_1 DOK_ING_MV4_2 DOK_ING_MV4_3 DOK_ING_MV4_4
       
           
 
EMV za ŽBH
KONČAR-KEV je 2009. godine napravio prototip niskopodnog elektromotornog vlaka za željeznice BIH.
U konstrukciji vlaka korištene su PMA (PCS i VAML) fleksibilne zaštitne cijevi, EAO tipkala serija 04, 56 i 84 te oznake za kablove firme PARTEX (PO i POZ).

EMV_ZBH_1 EMV_ZBH_2 EMV_ZBH_3 EMV_ZBH_4
       
           
 
TMK 2200-K (TMK 2300)
U 2010. godini ZET-u su isporučena prva dva kratka trodjelna niskopodna tramvaja serije TMK 2200-K. I kod ovih su tramvaja korišteni proizvodi firmi PMA, EAO, GIMOTA i PARTEX.

TMK_2300_1 TMK_2300_2 TMK_2300_3 TMK_2300_4
       
           
 
TMK 2200 za ZET
Od 2005. do 2010. ZET-u je isporučeno ukupno 140 niskopodnih tramvaja serije TMK 2200 (2X po 70 komada).
U konstrukciji tramvaja su korištene PMA fleksibilne zaštitne cijevi za električne kablove (PCS za vanjsku ugradnju i VAML za unutarnju ugradnju): Pult i vrata opremljeni su tipkalima i prekidačima firme EAO iz serije 04, 56 i 84.
Za komunikacijske kablove korišteni su metalni GIMOTA data konektori, a kablovi su označavani PARTEX PO i POZ oznakama za kablove.

TMK_2200_1 TMK_2200_3 TMK_2200_4 TMK_2200_5 TMK_2200_6 TMK_2200_7 TMK_2200_8
       
           
 
Lokomotiva D.343
Za potrebe Talijanskih državnih željeznica modernizirana je izvorna Ansaldo Breda lokomotiva serije D343.2016.
U rekonstrukciji su korištene PMA VCS zaštitne cijevi i EAO tipkala serije 04.

Lokomotiva_D343
       
           
 
Lokomotiva DB V220
TŽV-GREDELJ je za talijanskog naručioca, firmu FER, modernizirao 9 DB V220 dizel-električnih lokomotiva.
U izradi su korištene PMA VCS zaštitne cijevi i EAO tipkala serije 04.

Lokomtiva_DB_V220
       
           
 
AT i Bee vagoni za HŽ
TŽV-GREDELJ je revitalizirao ukupno 38 komada AT i Bee vagona za HŽ. Kod rekonstrukcije su korištene PMA fleksibilne zaštitne cijevi (PCS i VAML) te tipkala i prekidači firme EAO za ugrađeni elektroormar.

HZ_AT_BEE_1 HZ_AT_BEE_2 HZ_AT_BEE_3 HZ_AT_BEE_4 HZ_AT_BEE_5 HZ_AT_BEE_6 HZ_AT_BEE_7 HZ_AT_BEE_8
       
           
 
TURNER - HŽ 2062
Jedan od većih projekata TŽV-GREDELJ-a bila je modernizacija dizel-električnih lokomotiva serije HŽ 2062 za firmu TURNER. Ovdje su po prvi puta primjenjene PMA fleksibilne zaštitne cijevi za električne kablove.

Turner_2
       
           
 
Lokomotiva 441 za ŽFBH
Kod revitalizacije lokomotiva serije 441 za Željeznice Federacije BIH, korištene su PMA PACO zaštitne cijevi i GIMOTA okrugli konektori.

Lokomotiva_ZFBH_441
       
           
           
           
 
       
  <<< povratak na početnu stranicu ORBAN TEHNIKA novosti >>>  
           
           
Banner_Newsletter