Bullet_ORBAN
Reference        
 

 

     
           
  GIMOTA - aplikacije
       
           
 
KONČAR EMV i DMV za HŽPP
HŽ Putnički prijevoz je s tvrtkom KONČAR Električna vozila d.d. u siječnju 2014. potpisao je do sada najveći ugovor o gradnji elektromotornih vlakova - 44 nova niskopodna vlaka. Dana 9. travnja 2015. u redoviti promet pušten je prvi od 16 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz (EMV). ORBAN TEHNIKA d.o.o. je kao dugogodišnji Končarev poslovni partner isporučila vrhunske komponente svojih renomiranih princila, firmi EAO, PMA, PARTEX, GIMOTA i LEONI, koje su ugrađuju u navedene vlakove. Svi sklopovi, uređaji i nove tehnologije koji će biti primijenjeni sukladni su zakonskim propisima RH, HRN-a, EN-a, IEC-a i UIC-a te EU-ovim direktivama o javnom putničkom prijevozu.

       
           
 
INTECO ROBOTICS RJET 111
Dokaz da i u Hrvatskoj postoje poduzeća koja mogu osmisliti i proizvesti uređaje za najzahtjevnije poslove nudi nam ponovno zagrebačko poduzeće INTECO ROBOTICS sa svojim novim robotom RJET 111.
Radi se o robotu koji se nakon programiranja samostalno kreće po 2km dugom kanalu rashladne morske vode na TE Plomin, te ga čisti od nakupljanja algi za vrijeme dok elektrana radi, a kanal je pun vode. Potrebno je samo daljinski nadzirati njegov rad putem podataka koje RJET 111 samostalno šalje putem interneta. Veliki napredak je dakako u činjenici da se prije rad elektrane morao zaustavljati kako bi se kanal očistio ili se morao smanjiti njezin kapacitet jer bi dolazilo do prelijevanja vode iz kanala uslijed otpora koje uzrokuju alge. Ne treba ni napominjati da su čišćenje prije toga radnici obavljali ručno prilikom zaustavljanja rada elektrane pa je ovdje riječ o velikom dobitku na brzini čišćenja, njegovoj efikasnosti i uštedi vremena rada samih radnika dok elektrana nesmetano radi bez ikakvih prekida i smanjenja njezine učinkovitosti proizvodnje.
Za ovako zahtjevan projekt bile su potrebne samo najkvalitetnije komponente. U RJET 111 su stoga među ostalim ugrađeni i GIMOTA okrugli konektori, a korištene su i PMA fleksibilne cijevi i uvodnice.

1 2 3 4 5 6 7 8
       
           
 
ISPITNI UREĐAJ ZA AUTOSTOP RAS8385 tip ASI i ASIL- ALTPRO d.o.o.
Sustav za automatsko zaustavljanje vlaka sastoji se od centralnog AUTOSTOP uređaja RAS8385, lokomotivskog i pružnog magneta (balize), te signalnih i upravljačkih elemenata u upravljačnici vozila. Kao sigurnosni sustav, AUTOSTOP sustav je potrebno pažljivo instalirati i održavati u ispravnom stanju kroz redovita i izvanredna ispitivanja centralne i perifernih jedinica. Ispitni uređaj ASIL koristi se za testiranje lokomotivske električne instalacije za AS uređaj i olakšava otkrivanje potencijalnih pogrešaka u ožičenju te njihovo otklanjanje bez učinjene štete na elektroničkim uređajima. Ispitni uređaj ASI idealno je rješenje za testiranje i održavanje autostop uređaja RAS8385 te za defektaciju i servis sustava na kojem je uočena nepravilnost u radu. Ovaj ispitni uređaj razvila je firma ALTPRO d.o.o. iz Zagreba. U izradi ovog uređaja korišteni su GIMOTA okrugli konektori.

1 2
       
           
 
INTECO ROBOTICS R-JET 062
R-JET 062 automatizirani je uređaj za hidrodinamičku obradu betonskih i metalnih proizvoda u potpunosti razvijen i proizveden u zagrebačkom poduzeću INTECO ROBOTICS d.o.o. Robot radi u kombinaciji s visokotlačnom vodenom pumpom snage do 360 kW i tlakom do 3000 bara te sa različitim alatima. Modularnost, male dimenzije, mala težina, jednostavnost u rukovanju i radu te sofisticirani sustav navođenja odlike su ovog jedinstvenog robota. Jedan od zahtjeva za radove na HE Varaždin je da alat izvodi radove na dubini od 10m pod vodom i to duži vremenski period. Za ovu, jednu od najzahtjevnijih aplikacija dosada, korištene su XSOL cijevi i uvodnice PMA sa IP68 zaštitom. Za sigurnu konekciju upotrebljeni su GIMOTA konektori.

1 1 1 1 1 1 1
       
           
 
TMK 2200-K (TMK 2300)
U 2010. godini ZET-u su isporučena prva dva kratka trodjelna niskopodna tramvaja serije TMK 2200-K. I kod ovih su tramvaja korišteni proizvodi firmi PMA, EAO, GIMOTA i PARTEX.

TMK_2300_1 TMK_2300_2 TMK_2300_3 TMK_2300_4
       
           
 
TMK 2200 za ZET
Od 2005. do 2010. ZET-u je isporučeno ukupno 140 niskopodnih tramvaja serije TMK 2200 (2X po 70 komada).
U konstrukciji tramvaja su korištene PMA fleksibilne zaštitne cijevi za električne kablove (PCS za vanjsku ugradnju i VAML za unutarnju ugradnju): Pult i vrata opremljeni su tipkalima i prekidačima firme EAO iz serije 04, 56 i 84.
Za komunikacijske kablove korišteni su metalni GIMOTA data konektori, a kablovi su označavani PARTEX PO i POZ oznakama za kablove.

TMK_2200_1 TMK_2200_3 TMK_2200_4 TMK_2200_5 TMK_2200_6 TMK_2200_7 TMK_2200_8
       
           
 
Lokomotiva 441 za ŽFBH
Kod revitalizacije lokomotiva serije 441 za Željeznice Federacije BIH, korištene su PMA PACO zaštitne cijevi i GIMOTA okrugli konektori.

Lokomotiva_ZFBH_441
       
           
           
           
           
 
       
  <<< povratak na početnu stranicu ORBAN TEHNIKA novosti >>>  
           
           
Banner_Newsletter banner_newsletter