Bullet_ORBAN
Reference        
 

 

     
           
  EAO - aplikacije
       
           
 
TSŽV I EAO
Nakon 13 godina od kupnje TSŽV proveli su popravak DMV nagibnih vlakova HŽ-a "Regio Swinger" proizvođača Bombardier Transportation serije 7123. Pri popravku su ugrađena nova tipkala serije 04 u upravljačkoj kabini te serije 56 za otvaranje vrata. Uz navedeno promijenjeni su i dodani sustavi zaštitnih cijevi za električne kablove proizvođača PMA.

Nagibni_1 Nagibni_2 Nagibni_3 Nagibni_4 Nagibni_5
       
           
           
 
KONČAR EMV i DMV za HŽPP
HŽ Putnički prijevoz je s tvrtkom KONČAR Električna vozila d.d. u siječnju 2014. potpisao je do sada najveći ugovor o gradnji elektromotornih vlakova - 44 nova niskopodna vlaka. Dana 9. travnja 2015. u redoviti promet pušten je prvi od 16 elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz (EMV). ORBAN TEHNIKA d.o.o. je kao dugogodišnji Končarev poslovni partner isporučila vrhunske komponente svojih renomiranih princila, firmi EAO, PMA, PARTEX, GIMOTA i LEONI, koje su ugrađuju u navedene vlakove. Svi sklopovi, uređaji i nove tehnologije koji će biti primijenjeni sukladni su zakonskim propisima RH, HRN-a, EN-a, IEC-a i UIC-a te EU-ovim direktivama o javnom putničkom prijevozu.

       
           
 
RASCO kontrolna kutija za upravljanje kranskim rukama
Na novim RASCO kontrolnim kutijama za upravljanje kranskim rukama ugrađeno je dosad najmanje STOP tipkalo na svijetu i to upravo iz EAO serije 51. Potvrda je to kvalitete EAO proizvoda bez obzira na njihovu dimenziju, a ujedno i dokaz da su svi EAO proizvodi projektirani i proizvedeni za upotrebu u najtežim uvjetima rada.

kosilice_1 kosilice_2 kosilice_3
       
           
           
 
DOK-ING MVD XLPD
Specijalno vozilo izuzetno niskog profila MVD-XLPD (extra low profile dozer) je još jedan vrlo uspješan stroj razvijen od strane zagrebačke firme DOK-ING. Ovaj daljinski upravljani stroj razvijen je za različite namjene kao što su rudnici te za korištenje u vojnim i obrambenim misijama i graditeljstvu. Prvi puta proizveden još 2003. godine  na upit  južnoafričkog rudarskog sektora, ovo vozilo svoj procvat doživljava  upravo u zadnjih par godina. Vozilo je napravljeno na inteligentan način gdje su dobavljači za bitnije komponente velike internacionalne firme, što omogućuje korištenje standardnih komponenata koje su dostupne globalno. Vozilo zbog ugradnje visokokvalitetnih komponenata zahtijeva minimalno održavanje koje se mogu napraviti i na samoj lokaciji rada stroja uz minimalno utrošeno vrijeme u kojem je stroj van pogona. Iz tih razloga zaštita električnih instalacija povjerena je svjetskom lideru u tom segmentu, švicarskom specijalistu PMA. Za siguran prekid rada u slučaju nužde ili opasnosti, ugrađeno je i stop tipkalo proizvođača EAO.

1 2 3 4
       
           
 
Katamaran za CITY CRUISES u Londonu - TEHNOMONT
U Pulskom brodogradilištu TEHNOMONT sredinom svibnja 2012. je svečano porinut katamaran koji su u suradnji sa Brodarskim institutom izradili za CITY CRUISES iz Londona. Katamaran je stigao na Temzu prije početka Olimpijskih igara u Londonu, no njegovo krštenje i službeno puštanje u promet dogodilo se tek početkom rujna 2012. Iako je ovaj zahtjevni projekt bio dogovoren sa kratkim ugovornim rokom, ispoštivani su svi rokovi, a brod je projektiran i izgrađen sukladno sa propisima Bureau Veritas. Katamaran vrijedan 3,5 milijuna funti dugačak je 37 metara i može prevoziti 599 putnika, a voziti će izletnike po Temzi.
U ovaj projekt ugrađivani su LEONI kablovi ozračeni beta zrakama, koje garantiraju visoku sigurnost i dugovječnost upotrebe, a odabrani su zbog izrazito malog promjera i male težine te zbog posjedovanja svih potrebnih brodskih certifikata. Navigacijski pult opremljen je tipkalima EAO iz serije 04 zbog njihove izuzetno robusne izvedbe i mogućnosti upuštene ugradnje.

Katamaran_01 Katamaran_02 Katamaran_03
       
           
 
Dizel-elektromotorni vlak TŽV Gredelj
Prototip regionalnog dizel električnog motornog vlaka izrađen je u TŽV Gredelj. U njegovoj izradi sudjelovali su i mnogi proizvodi naših principala. PMA fleksibilne zaštitne cijevi korištene su za zaštitu električnih instalacija vlaka. EAO tipkala korištena su prilikom konstruiranja upravljačkog pulta, a svoju primjenu imaju i na ulaznim vratima vlaka, te u WC-u vlaka. Leoni kablovi korišteni su za ožićenje vlaka, a PARTEX je zadužen za kvalitetno i dugotrajno označavanje kablova.

1 2 3 4 5
       
           
 
RO-PAX Brodosplit
Jedan od najsloženijih, a ujedno i najskuplji projekt koji je realiziran u splitskom brodogradilištu Brodosplit bila je izrada RO-PAX broda za prijevoz putnika i vozila. "Piana" je ujedno i najskuplji brod građen u nekom hrvatskom brodogradilištu, rađen za francuskog naručitelja, a plovit će na liniji između Marseillesa i Bastije na Korzici.
Izradu upravljačkog pulta za ovoj brod (novogradnju 468) preuzeuli su KONČAR ELEKTRIČNI UREĐAJI. U izradi su korištena EAO tipkala iz serije 03 zbog svoje robusnosti i velike natpisne površine.

RO_PAX Piana
RO_PAX Piana
       
           
 
Turbinska regulacija u Hidroelektranama - Brodarski institut
Brodarski institut sa preko 50 godina iskustva na projektima upravljanja i nadzora različitih tehničkih sustava, u proteklih je 10-ak godina proširio svoju djelatnost na područje turbinske regulacije. U projektima za hidroelektrane korištena su tipkala i signalne lampice iz proizvodnog programa EAO AG iz Švicarske. Korištenjem najkvalitetnijih komponenti kao što su EAO tipkala u ovakvim projektima osigurava se dugovječnost i pouzdanost izvedbe. Odabirom pouzdanih dobavljača kao što je EAO AG, osigurava se i dostupnost rezervnih dijelova za sve predviđene godine rada ovakvog sustava.
U projektima za HE Dubrava, HE Lešće, HE Senj i RHE Velebit korištena su EAO tipkala i signalne lampice serije 04 zbog svoje robusnosti, pouzdanosti i jasnog LED osvjetljenja.

Brodarski_institut_logo ABM_Dubrava HE_Dubrava HE_Lesce RHE_Velebit HE_Senj
       
           
 
Autopraonice Lavatech
Tvtka LAVATECH kao vodeći proizvođač i distributer opreme za autopraonice u RH je dosada u 37 samoposlužnih auto praonica sa više od 210 boksova za pranje vozila ugradila EAO tipkala serije 14. Tipkala iz serije 14 odabrana su zbog svoje visoke IP zaštite (IP67), dugotrajnog i izuzetno jasnog LED osvjetljenja, mogućnosti odabira upuštene ili izdignute ugradnje i dugovječnosti (preko 2 miliona prekapčanja), a testirana su u najtežim uvjetima rada u temperaturnom opsegu od -25°C do +55°C.

Lavatech_samoposluzna_autopraonica Lavatech_samoposluzna_autopraonica Lavatech_samoposluzna_autopraonica Lavatech_samoposluzna_autopraonica
       
           
 
Jaružari za Jan De Nul
Na 4 jaružara koje je gradio ULJANIK BRODOGRADILIŠTE d.d. za luksemburšku kompaniju Jan De Nul, firma IN-DI METAL izradila je pult strojarnice i navigacijski pult koji su opremljeni EAO tipkalima. Na ovom projektu, koji je ujedno i jedan od najsloženijih brodova ikad izgrađen u hrvatskim brodogradilištima, korištena su EAO tipkala, prekidači, signalne lampice i zujalice serije 03 zbog svoje robusnosti i velike natpisne površine.

Jaruzar_1 Navigacijski_pult_Jaruzari_1 Navigacijski_pult_Jaruzari_2 Navigacijski_pult_Jaruzari_5 Navigacijski_pult_Jaruzari_3 Jaruzar_2
       
           
 
Tanker ALAN - Brodosplit
Suezmax tanker ALAN, tanker je za prijevoz sirove nafte dužine 281,2m, širok 48,2m koji je za zadarsku Tankersku plovidbu izgradilo brodogradilište Brodosplit (novogradnja 433). Tanker Alan je najveći brod u povijesti hrvatskoga pomorstva i ujedno najveći brod u povijesti hrvatske brodogradnje, koji je građen i porinut s navoza u jednom komadu. Suezmax je inaće termin u brodogradnji gotovo isključivo vezan uz tankere, a govori o maksimalnim dimenzijama broda koji je u stanju proći Sueskim kanalom pod punim opterećenjem. KONČAR električni uređaji za ovaj tanker izradili su pult strojarnice koristeći EAO tipkala serije 03.

Tanker_ALAN_Brodosplit Pult_strojarnice_tanker_Alan
       
           
 
EMV za HŽ
KONČAR-KEV je 2010. godine napravio prvi prototip regionalnog niskopodnog elektromotornog vlaka za HŽ.
U konstrukciji su korištena EAO tipkala serije 04, 56 i 84.

EMV_HZ_1 EMV_HZ_2 EMV_HZ_3 EMV_HZ_4 EMV_HZ_5 EMV_HZ_6 EMV_HZ_7 EMV_HZ_8
       
           
 
Lokomotiva JT38 CW-DC
Modernizacijom lokomotive GM EMD 616, TŽV-GREDELJ je napravio novu dizel električnu lokomotivu za Kosovske željeznice. U izradi su korištena EAO tipkala serije 04.

Lokomotiva_JT38CW_1 Lokomotiva_JT38CW_4 Lokomotiva_JT38CW_5 Lokomotiva_JT38CW_6
       
           
 
DOK-ING MV4
U proizvodnji strojeva za razminiranje firme DOK-ING najtraženiji je MV-4 kojega je proizvedeno već više od 100 komada. U najteže uvjete rada odlično su se uklopili tipkala i prekidači firme EAO, serija 04 i 84.

DOK_ING_MV4_1 DOK_ING_MV4_2 DOK_ING_MV4_3 DOK_ING_MV4_4
       
           
 
EMV za ŽBH
KONČAR-KEV je 2009. godine napravio prototip niskopodnog elektromotornog vlaka za željeznice BIH.
U konstrukciji vlaka korištena su EAO tipkala serije 04, 56 i 84.

EMV_ZBH_1 EMV_ZBH_2 EMV_ZBH_3 EMV_ZBH_4
       
           
 
TMK 2200-K (TMK 2300)
U 2010. godini ZET-u su isporučena prva dva kratka trodjelna niskopodna tramvaja serije TMK 2200-K. I kod ovih su tramvaja korišteni proizvodi firme EAO.

TMK_2300_1 TMK_2300_2 TMK_2300_3 TMK_2300_4
       
           
 
TMK 2200 za ZET
Od 2005. do 2010. ZET-u je isporučeno ukupno 140 niskopodnih tramvaja serije TMK 2200 (2X po 70 komada).
Pult i vrata opremljeni su tipkalima i prekidačima firme EAO iz serije 04, 56 i 84.


TMK_2200_1 TMK_2200_3 TMK_2200_4 TMK_2200_5 TMK_2200_6 TMK_2200_7 TMK_2200_8
       
           
 
Lokomotiva D.343
Za potrebe Talijanskih državnih željeznica modernizirana je izvorna Ansaldo Breda lokomotiva serije D343.2016.
U rekonstrukciji su korištena EAO tipkala serije 04.

Lokomotiva_D343
       
           
 
Lokomotiva DB V220
TŽV-GREDELJ je za talijanskog naručioca, firmu FER, modernizirao 9 DB V220 dizel-električnih lokomotiva.
U izradi su korištena EAO tipkala serije 04.

Lokomtiva_DB_V220
       
           
 
AT i Bee vagoni za HŽ
TŽV-GREDELJ je revitalizirao ukupno 38 komada AT i Bee vagona za HŽ. Kod rekonstrukcije su korištena tipkala i prekidači firme EAO za ugrađeni elektroormar.

HZ_AT_BEE_1 HZ_AT_BEE_2 HZ_AT_BEE_3 HZ_AT_BEE_4 HZ_AT_BEE_5 HZ_AT_BEE_6 HZ_AT_BEE_7 HZ_AT_BEE_8
       
           
 
Vakuum WC - Beelt vagon za invalide
U TŽV-GREDELJ je 2000. godine proijektiran i izgrađen Beelt vagon za invalide. U njemu je ugrađen i vakuum WC za invalide uz korištenje EAO tipkala serije 56. Serija 56 je izabrana zbog svoje robusnosti, velike pritisne površine i prstena osvijetljenog diodama.

Beelt_1 Beelt_2 Beelt_3 Belt_4 Belt_5 Belt_6
       
           
 
TMK 2100 za ZET
KONČAR inženjering za energetiku i transport je napravio 16 komada tramvaja TMK 2100 kao rekonstrukciju na starim tramvajima Đure Đakovića. U izradi upravljačkog pulta korištena su tipkala i prekidači proizvođača EAO i to serije 02, 04 i 22.

TMK_2100_1 TMK_2100_4 TMK_2100_5 TMK_2100_6 TMK_2100_3
       
           
 
Uspinjača za ZET
Kod generalnog remonta koji je na Uspinjači u Zagrebu za ZET radila firma ELEKTROKEM, korištena su EAO tipkala iz serije 31 za revitalizaciju pulta upravljačnice.

Zagrebacka_uspinjaca_1 Zagrebacka_uspinjaca_2
       
           
 
Pult na tramvaju KT-4
Na 51 tramvaju proizvođača ČKD tip KT-4, ZET je proveo rekonstrukciju upravljačkog pulta. Pri rekonstrukciji se vodilo računa o ergonomskim zahtjevima, te je kao najoptimalnije rješenje uzeta EAO serija 04 sa upuštenom ugradnjom.


Pult_KT4 Pult_KT4_2 Pult_KT4_3 Pult_KT4_4 Pult_KT4_3
       
           
           
 
       
  <<< povratak na početnu stranicu ORBAN TEHNIKA novosti >>>  
           
           
Banner_Newsletter banner_newsletter